Výročná odborná konferencia audit a bezpečnosť v IT – ABIT 2014
Ďakujeme všetkým spolupracovníkom a prednášajúcim, ktorí svojou aktivitou podporili 13. ročník konferencie ABIT 2014 a prispeli tak k zviditeľneniu problematiky riadenia a efektívneho využívania IT, informačnej bezpečnosti a auditu na Slovensku.
Ďakujeme partnerom, ktorí podporili konferenciu:
Generálnemu partnerovi: KPMG Slovensko spol. s r.o.
Hlavnému partnerovi: Deloitte Slovakia s.r.o.
Partnerom: Gordias, s.r.o. , DCIT Consulting, organizačná zložka, Asint ASG, s.r.o., ALEF Distribution SK, s.r.o. a Double Atelier.
Hlavná téma konferencie: „Bezpečnosť elektronických služieb“
Prezentácie na stiahnutie:
Novela zákona o eGovermente. Pavol Frič, Ján Hochman, Ministerstvo financií SR
Web Fraud Detection systém a metodika dynamickej viacfaktorovej
autentizácie v internetbankingu VÚB a.s.Martin Žemlička, VÚB a.s.
Ako sme zvládli Heartbleed. Michal Schwarz, First Data Slovakia, s. r. o.
Ako ďalej v informačnej bezpečnosti. Richard Kiškováč, Deloitte Audit s.r.o.
Miesto konania: Chopin Hotel, Galvaniho 28, Bratislava
Termín konania: 12.júna 2014, od 9:00 - 17:30
Parkovanie:
Parkovanie je v priestoroch pred Hotelom zdarma.
Konferenčný jazyk:
Slovenský jazyk
Odborná garancia:
Pavol Adamec,CGEIT, CISM, CISA, s IT Solutions SK spol. s r.o.
Peter Borák,CGEIT, CISM, CISA, KPMG Slovensko spol. s r.o
Ivan Kopáčik,CGEIT, CISA, CRISC, Gordias, s.r.o.
Lukáš Neduchal, CISA, CRISC, FCCA, Ernst & Young, k.s.
Lenka Gondová, CISA, CGEIT, CRISC Pro Excellence s.r.o
Možnosť získať 7 CPE Na stiahnutie formulár pre potvrdenie získaných CPE
Formulár bude potvrdený na mieste konania konferencie v deň jej konania
Registračný poplatok
Členovia ISACA/itSMF | Nečlenovia | Účastníci zo štátnej správy | Študenti | |
Rýchla registrácia do 31.5.2014 |
80€ bez DPH |
96€ bez DPH |
45€ bez DPH |
40€ bez DPH |
Registrácia od 1.6.2014 |
130 € bez DPH |
156 € bez DPH |
90€ bez DPH |
80€ bez DPH |
Zvýhodnená registrácia na konferenciu:
Typ A:
• Umiestnenie reklamy v kongresovej sále (rollup/banner)
• 2x VIP vstup na konferenciu
Poplatok 400 Eur bez DPH
Typ B:
• Umiestnenie reklamy v kongresovej sále (rollup/banner)
• 1x VIP vstup na konferenciu
Poplatok 300 Eur bez DPH
Registráciu je možné zrušiť len písomne, najneskôr 14 dní pre začiatkom konferencie. Storno poplatok je 50% zo zaregistrovanej ceny. Pri zrušení registrácie po uvedenom termíne sa poplatok nevracia. Namiesto prihláseného účastníka sa môže zúčastniť náhradník.